Followers

Monday, December 21, 2009

Bilik Gerakan Belia 4B Kawasan Permatang Pauh-Dipecah masuk

Hanya ini yang tinggal

Hanya ini yang tinggal

BERITA SEDIH, Pada 18/12/2009-Bilik Gerakan Belia 4B Kawasan Permatang Pauh yang bertempat didewan Komuniti Bestari Kampung Pertama telah ditimpa malang apabila dipecah masuk pencuri, kesemua peralatan2 komputer, Sound System hakmilik Komuniti Bestari dan juga komputer hakmilik KEMAS turut dicuri. Didapati pencuri telah memecah masuk pada malam hari daripada pintu tepi yang berhampiran meja guru TABIKA. Pihak Komuniti hanya menyedari pada 10pagi Jumaat dan telah membuat lapor pada Pihak Polis pada hari yang sama.
Kejadian ini beri kesan yang amat besar bagi AJK Pergerakan Belia 4B Kawasan Permatang Pauh dan juga AJK Komuniti Kg Pertama kerana banyak maklumat2 ada tersimpan pada komputer2 tersebut, dibawah adalah barang2 yang telah dicuri:-
1) 2 -monitor LCD
2) 4 -CPU komputer
3) 1set -System Equalizer
4) 2 - Sound system (2Kaki)
5) 1 set- Alat2 mikrofon
Kepada sesiapa yang ada maklumat2, sila lapor segera kepada Balai Polis yang berhampiran. Dengan peristiwa malang ini kami dipihak Gerakan Belia 4B Permatang Pauh dan juga mewakili pada pihak Komuniti Bestari Kampung Pertama dengan berbesar hati kepada sesiapa yang ingin memberi sumbangan yang bentuk wang atau peralatan adalah amat di alu-alukan, anda bolehlah hubungi sdr Faizal (No Tel: 019-4232827), atas kesudian anda dapatlah pihak kami menjalankan kerja amal dan sukarela ini seperti sediakala.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts