Followers

Tuesday, March 9, 2010

Konvoi Bermotor Belia Benci Dadah-dari GB4B Kampung Pertama











singgah mandi sungai diTapah

Di henti R&R highway utara & selatan



Di Cameron Highland

Pada 19~21/2/2010 (3 hari 2 malam) yang lalu belia 4B dari cawangan Kampung Pertama telah menjayakan satu program lagi iaitu konvoi bermotorsikal dari Permatang Pauh ke Cameron Highland dan seterusnya ke ibukota Kuala Lumpur dan terus pulang melalui highway Utara/Selatan ke Permatang Pauh.

Dalam program ini kepada para belia2 mendapat pengalaman yang berharga apabila melihat sendiri keindahan bumi Malaysia yang mereka cintai dan merasa bangga atas pencapaian negara dan juga kemajuan yang Malaysia telah capai setelah mereka memasuki bandar2 dan ibunegara Kuala Lumpur sewaktu berkonvoi. Dengan program ini dapatlah para belia2 merasa betapa untungnya mereka tinggal dibumi Malaysia ini yang aman damai dan mereka juga teruja dengan kemakmuran negeri2 yang mereka telah lalui.

Dan pihak AJK GB4B Kaw. bersyukur dan mengucapkan tahniah kepada Pengerusi dan peserta2 dari GB4B Kg Pertama kerana tiada perkara2 yang tidak diingini berlaku kepada belia2 ketika berkonvoi dan semua peserta2 dengan selamat pulang pada hari ditetapkan.


Unit Media GB4B Pmtg Pauh
Kg Pertama

No comments:

Post a Comment

Popular Posts